vrijdag 26 januari 2018

welkom

welkom iedereen op mijn blog,

eerst wil ik iedereen  een klein woordje uitleg geven want het is ondertussen al meer dan een jaar geleden dat ik nog iets gepost heb. de grote reden daarvoor is school en dat ik ondertussen ook al een jaar een relatie heb.  maar ik wil mijn blog terug laten heropleven.

 ik zit in een creatieve richting en ik ben nog wel steeds creatief bezig hier thuis dus ik ben van plan om van alles foto's te trekken en deze hierop te plaatsen. regelmaat kan ik niet beloven omdat ik ook met enorm veel deadlines voor school zit en die gaan voor, maar ik wil wel alles hierop posten wat ik voor stage en school moet maken.

maar voor nu wil ik alvast iedereen welkom heten op mijn blog. ik hoop dat jullie gaan genieten van mijn toekomstige berichten en van mijn oude kaartjes die ik met veel plezier als jong meisje van mijn 15-17 jaar  gemaakt heb.

dus welkom
Hanne


Geen opmerkingen: